Oktatás / Szakdolgozatok és diplomamunkák

Szakdolgozatok és diplomamunkák

Szakdolgozatok

Szabad szakdolgozati témák
  1. Moodle plugin fejlesztése egy egyetemi kurzushoz köthető feladat ellenőrzéséhez (többen is jelentkezhetnek más-más feladattípusra)
Folyamatban lévő szakdolgozati témák
  1. Arató Márk: Munkavédelmi sisak detektálása kéepeken.
  2. Aros Robin: Fegyver detektálása képeken vagy videófelvételeken
  3. Balázs Botond Béla: Tananyagkészítő Moodle-modul fejlesztése fraktálok tanításához
  4. Berényi Gergely:Iskolai étkeztetési rendszer fejelsztése
  5. Brusznyiczky Ákos: képelemzés
  6. Csille Kevin: Szoftverfejlesztős téma
  7. Csille Milán: API fejlesztése dolgozói nyilvántartó rendszerhez
  8. Csík Erik: ...egyeztetés alatt ...
  9. Dancsa Márkó Vilmos: Roncsderby játékfejlesztés Godot-ban dinamikusan változó zenével.
  10. Duvancic Markó: Shader formátumokat konvertáló program.
  11. Griecs György: Vékonyító algoritmusok összehasonlítása a karakterfelismerésben
  12. Gyurka-Baghy Zoltán: Író azonosítás
  13. Haag Boglárka: Vetületi rajzok térbeli leképezése
  14. Horváth Gergő: Író azonosítás képi jellemzők alapján
  15. Horváth Gergely Zsolt: Programozás oktatását segítő alkalmazás fejlesztése
  16. Kelemen Ákos Csaba:Háziorvos praxisszoftver egy moduljának fejlesztése
  17. Kamencky Kevin:Képmódosítás detektálása zajbecslés és gradiens irány-hisztogram alapján
  18. Kaslik Denisz: Virtuális valóság szimuláció Unity-vel
  19. Kókai Roland: Moodle plugin fejlesztése Hamilton-körre és Hamilton útra
  20. Kósi Liza Emese: Kártyaalapú játék fejlesztése Unity-ben
  21. Lénárt Martin: SIFT-leírón alapuló másolás-beillesztés típusú képmódosítás detektálása
  22. Magyar Benedek Zénó: Mozgáselemzés, tornagyakorlatok helyességének elemzése videófelvételeken
  23. Méhes Anna: Akció pillanatok keresése sportvideó felvételeken
  24. Mihályi Attila: Közösségi alkalmazás cserkész csapatok számára
  25. Oláh Bálint: Körökre osztott stratégiai játék
  26. Ördög Sára: Orvosi képfeldolgozás
  27. Pásztor Tamás: Konfiguráció kezelő adatbázis-rendszer fejlesztése
  28. Puskás Patrik ...
  29. Rácz Márton: Nyomtatott dokumentumok háttérstruktúrájának szegmentálása
  30. Som Viktor János: Játékfejlesztés
  31. Szabó András Bajnok: 2D játékfejlesztés Godot-ban
  32. Szabó-Sáfár Benedek: Adatelemzés EKG felvételeken
  33. Szabó Jázmin: webfejlesztős téma
  34. Szigetvári Vince: Zenei ritmus reakció érzékelése videófelvételeken
  35. Szili Dominik: Sci-fi játék fejlesztése
  36. Vad Avar: Zh-módot menedzselő rendszerfejlsztése
  37. Varga Kristóf Erik: Orvosi rendelő szoftver moduljának fejlesztése
  38. Vass Kinga Fanni: Platformer játék fejlesztése
  39. Vincze Imre: 2D játékfejlesztés Unity-ben.
  40. Zsótér Nikoletta: Orvosi képfeldolgozás

Passzív témák:

  1. Adorján Orsolya: 3-dimenziós konténer rakodási játék készítése
  2. Berta József: 3D háromszög-felszín modellek voxelizálása
  3. Hrivnák Roland: Adatbázis-alapú ügyviteli rendszer fejlesztése
  4. Kiss Péter: Háromszögháló készítése háromdimenziós pontfelhőre
  5. Móczár Sándor: Szabályzatszerkesztő alkalmazás fejlesztése
  6. Sóki Zoltán: Valós térképen alapuló labirintus játék
  7. Szalai Péter: Képregény szöveg szerkesztő alkalmazás
  8. Tóth Attila: Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz
  9. Varga Attila: "Draw Something" játék fejlesztése
Befejezett szakdolgozati témák
  1. Agatity Tamás: Toronyvédő játék fejlesztése Unity-ben (2017)
  2. Apró László Máté: Képmódosítás detektálása a zaj becslése alapján (2023)
  3. Baksa Kornél: Lekérdezőnyelv fejlesztése in-memory adatbázisokhoz (2020)
  4. Bálint Zsolt: Menekülési terv szimulációja 3D-ben (2016)
  5. Barna Beáta: Számlabeolvasó szoftver könyveléshez (2024)
  6. Bayer Levente: Offline szövegfüggetlen írófelismerés analóg karakterisztikájó szövegkörnyezetben (2024)
  7. Bánfi József: Képmódosítás detektálása színcsatorna karakterisztika alapján (2024)
  8. Beretity Erik: Háziorvosi praxisszoftver páciens- és gyógyszerkezelési moduljának fejlesztése (2024)
  9. Berezvai Zsombor Szabolcs: UML diagramok elemzése és összehasonlítása (2023)
  10. Boda Péter: Háromdimenziós középvonalra vékonyító algoritmusok kvantitatív összehasonlítása (2014)
  11. Bogár Tamás: 3D felületi hálók egyszerűsítése (2012)
    (társ témavezető: Erdőhelyi Balázs)
  12. Bocsik Attila Mihály: Tüdődaganat felismerése CT képeken gépi tanulási módszerekkel (2024)
  13. Borbély Zsolt: Karakterfelismerés vázszerű jellemzők alapján(2020)
  14. Burmeister Dorottya Tünde: Ingatlankezelő weboldal fejlesztése (2022)
  15. Csaba-Tóth Zsófia: Moodle plugin fejlesztése permutációk és ciklusok gyakoroltatására diszkrét matematikai feladatokhoz. (2025)
  16. Csete Medárd: Kézjelek felismerése élő webkameraképen (2025)
  17. Dehnhardt Tom:Moodle plugin fejlesztése numerikus matematikai számításokhoz (2024)
  18. Czellár Botond: Játékfejlesztés véletlenszerű környezet generálásával Unity-ben (2024).
  19. Czinkóczi Tamás: Képfeldolgozó szűrők alkalmazása hatszögmozaikon (2022)
  20. Cirok Norbert: Ügyfélnyilvántartó rendszer (2014)
  21. Dési Bálint: Webes felületű konferencia kezelő rendszer fejlesztése (2018)
  22. Daróczi-Laudisz Renáta: Szolgálatvezénylő adminisztrációs rendszer hivatásos állományú munkavállalók számára (2021)
  23. Faith Imre: Nyomtatott zongora kotta átalakítása MIDI fájllá (2021)
  24. Fejes Krisztina: „Low poly” terepasztal készítése fizikai modellezéssel és animációkkal (2023)
  25. Félegyházi Dávid: Feladatgeneráló program készítése relációs adatmodell sémáinak normalizálásához (2021)
  26. Flammer Tamás: Regisztrációs algoritmusok háromszögfelszínek illesztéséhez (2024)
  27. Fodor Edit: Ujjlenyomat azonosítás Arduino-s eszközzel(2020)
  28. Fokin Valentin: Városépítő játék fejlesztése Unity-ben (2018)
  29. Fülöp Dominik: Útkereső algoritmus implementálása 3D játékhoz Unity-ben (2025)
  30. Gál Eszter: Digitális aláírások titkosításainak összehasonlítása (2023)
  31. Godó Viktor: Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz (2016)
  32. Göbölyös Dávid: Lapelrendezés vizsgálata dokumentum-spektrummal (2019)
  33. Grúber Adrián: Közösségi oldal fejlesztése sport- és szabadidős tevékenységekhez (2017)
  34. Gyertyás Marcell: Moodle plugin fejlesztése Kruskal és Dijktsra algoritmusok gyakoroltatására (2024)
  35. Juhász-Bóka Antal: Járművek és gyalogosok mozgási útvonalainak elemzése videófelvételeken (2020)
  36. Haag Boglárka: Funkcionális edzés gyakorlatának elemzése videófelvételen (2022)
  37. Hatvani Norbert: Parkour mozgás elemzése (2023)
  38. Herman Ferenc: Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. (2017)
  39. Hegoczki Gábor: Aláírás hitelesítés Dynamic Time Warping alapján (2019)
  40. Hommer Márk Zoltán: Jelnyelvi ábécé kézjeleinek felismerése (2020)
  41. Hoffman Patrik: Stratégiai játék hatszögmozaikon (2024)
  42. Hódsági Tamás: Adatbáziskövetelmények ellenőrzése SQL adatbázis export alapján (2023)
  43. Huri Ferenc Tamás: Aláírás hitelesítés kontúr alapján (2023)
  44. Huszárik Kitti Réka: Oktatást segítő alkalmazás fejlesztése Operációkutatás tárgyhoz (2021)
  45. Huszta Dóra Renáta: Adattárház tervezése és minta adatbázis készítése szabad szoftverekkel (2017)
  46. Holló Károly Richárd:Író azonosítása kézírásminták alapján (2016)
  47. Jaksa Zsolt: Moodle plugin fejlesztése gráfelméleti algoritmusok gyakorlásához (2022)
  48. Juhász Ferenc: Mikrokifejezések detektálása videófelvételen. (2024)
  49. Kalincsák Éva: Képi alapú szókereső rejtvény (2014)
  50. Kalotai Bence: Számviteli- és pénzügyi szakemberek továbbképzését segítő weboldal (2019)
  51. Kálmán Inez: Labirintus generáló algoritmus fejlesztése játékhoz (2022) - Társ témavezető: Gera Imre
  52. Kis Gábor: Túraútvonal kereső alkalmazás (2016)
  53. Kis Krisztián: Képrészlet sokszorozásának felderítése digitális képeken (2020)
  54. Korom Richárd: Adatbázis modellezés és SQL feladatok automatikus kiértékelése gráfelméleti alapokon (2021)
  55. Kocsis Tamás: Virágos képek automatikus címkézése képfelismeréssel (2024)
  56. Kómár János: Flotta követő rendszer (2017)
  57. Kovács Norman Noel: Térinformatikai adatelemzéses alkalmazás (elektromos töltőállomások alapján történő útvonaltervező) (2023)
  58. Krausz Péter Jószef: Padlólapok illesztése textúramintázatuk alapján (2017)
  59. Kucsma Tibor: Szkript nyelv fejlesztése Lua alapon kétdimenziós koordináta geometriai feladatok szemléltetésére (2024)
  60. Kun Gábor: Többfelhasználós toronyvédő játék (2021)
  61. Kuprivecz Mihály: Városnéző séta tervező alkalmazás fejlesztése térképes támogatással (2018)
  62. Lestal Lea: 2D játékfejlesztés Unity-ben (2023)
  63. Lékó Gábor: Lejárati dátum felismerése élelmiszerek csomagolásán (2014)
  64. Lovas Norbert: Reptéri forgalomirányító játék készítése (2017)
  65. Magyar Zsuzsanna Gizella: 2D műszaki rajzolóprogram rajzoló és szerkesztő moduljának fejlesztése (2013)
  66. Martincsek Levente: Moodle plugin fejlesztése diszkrét matematikai feladatok gyakorlására (2023)
  67. Máté Vendel: Kiterjesztett, a DCT együtthatók első számjegyén alapuló kettős JPEG kódolás detektálása (2022)
  68. Márkli Balázs: Taxis játék fejlesztése Unity-ben (2024)
  69. Márta Gergely: Képmódosítás detektálása a lokális zaj-variancia alapján (2023)
  70. Mavridisz Nikosz: Stratégiai játék implementálása Unityvel (2020)
  71. Medvegy Balázs: Képmódosítások detektálása zaj hozzáadásával (2024)
  72. Molnár Kristóf István: Gyalogosok mozgási útvonalának meghatározása térfigyelő kamerák felvételein (2020)
  73. Müller Tamara: Történetorientált játék (2020)
  74. Nagy Dániel: Kártyaalapú harcrendszerrel rendelkező játék fejlesztése Unity-ben (2024)
  75. Nagy Gábor: Képi alapú aláírásfelismerés paraméteres Hough transzformációval (2016)
  76. Nagy Gábor: Moodle plugin fejlesztése mátrix dekompozíciók gyakoroltatására (2025)
  77. Németh Júlia Boróka: 2D műszaki rajzolóprogram transzformációs valamint attribútum- és rétegkezelő moduljainak fejlesztése (2014)
  78. Németh Noémi Napsugár: Moodle plugin fejlesztése operációkutatási feladatok gyakorlásához (2022)
  79. Németh Zsófia Edina: Háromdimenziós labirintus játék fejlesztése Unity-ben. (2017)
  80. Naszradi Nándor: Online túraútvonal kereső (2014)
  81. Nyárai Dániel: Andriod alapú rendszámfelismerő rendszer (2014)
  82. Opauszki Tibor: 3D ping-pong játék készítése Unity-ben (2021)
  83. Ormai Zoltán: Adatbázis rendszer készítése kollégista tanulók adatainak nyilvántartására (2016)
  84. Orosz Bence: Voronoi diagramok alkalmazása a számítógépes grafikában (2023)
  85. Osztie Márk: Képek elemzése számítógépes grafikai és fotogrfikus források alapján (2021)
  86. Páncsits Kitti: 3D fa modell generáló algoritmusok összehasonlítása (2023)
  87. Pengő Edit: Teremkereső program 2D térképpel (2013)
  88. Pocsai János: Szolgáltatás menedzsment program fejlesztése (2025)
  89. Poljak András: Számla digitalizálása (2023)
  90. Rekecki Petra: Integrálást és numerikus integrálást gyakorlotató Moodle plugin fejlesztése (2024)
  91. Renyák Dávid István: Belsőnézetes lövöldözős játék fejlesztése Unity-vel (2025)
  92. Rózsa István Ferenc: Egészség és Fitness Webalkalmazás Java Spring és Angular alapokon (2024)
  93. Sajti Martin: Képmódosítás detektálása a képzaj statisztikai jellemzői alapján (2023)
  94. Sántha Ákos: Moodle plugin fejlesztése deriválás gyakoroltatására. (2024)
  95. Sebestyén Tamás Illés: Zenei verziókövető rendszer fejlesztése (2020)
  96. Szőcs Réka: Méretező modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz (2013)
  97. Sódar Attila: Kézírás jellemzőinek meghatározása és elemzése (2016)
  98. Sós Kevin: Adatbázissal támogatott alkalmazás fejlesztése pékség számára (2023)
  99. Such Bettina: Lakberendező alkalmazás (2014)
  100. Szabó-Battancs Renáta: Kromatikus aberráción alapuló képmanipuláció detektálása (2020)
  101. Szabó Bettina: Moodle plugin fejlesztése környezetfüggetlen nyelvtanok Chomsky-normálformára hozó feladatokhoz (2022)
  102. Szabó Tímea: Digitális képek módosításainak detektálása Fourier-transzformációval és lokális képi jellemzőkkel (2025)
  103. Szabó Zoltán Péter: Kettős JPEG tömörítés detektálása hisztogram frekvencia elemzésével (2025)
  104. Szentgyörgyi István: Készletnyilvántartó rendszer fejlesztése (2016)
  105. Szentpéteri Kinga: Játékfejlesztés a játékhoz alkalmazkodó zenével (2023)
  106. Szekerczés Szabina: Moodle plugin fejlesztése gráfelméleti algoritmusok gyakorlásához (2022)
  107. Szekeres Krisztián: Író azonosítás kézírás alapján (2019)
  108. Szilágyi Bence: Biom alapú terepgenerálás Unity-ban (2023)
  109. Takács Balázs: Platformfüggetlen 3D megjelenítő program ANALYZE formátumú képekhez (2013)
  110. Takács Dániel: DTW-n alapuló offline aláírás hitelesítés (2016)
  111. Tari Csaba: P-simple pontokon alapuló 3D vékonyító algoritmusok (2013)
  112. Tarjáni Tamás: Moodle plugin fejlesztése DXF CAD fájlok összehasonlítására (2025)
  113. Tóth Dániel: Háziorvosi praxisszoftver dolgozókezelési és számlázási moduljának fejlesztése (2025)
  114. Timári László: Tüdődaganat szegmentációja CT-képeken (2022)
  115. Tomkovics Balázs: 2D műszaki rajzolóprogram blokk készítő és kezelő moduljának fejlesztése (2014)
  116. Tóth Kálmán Miklós: Építkezés és menedzselés szimuláló játék Unity-ben (2019)
  117. Vadkerti Béla: Aláírások stabilitásának elemzése (2015)
  118. Varga András Bendegúz: Unity alapú játékfejlesztési keretrendszer készítése (2025)
  119. Varga Dániel: Jegyzet szerkesztő alkalmazás fejlesztése Angular framework használatával (2021)
  120. Varga Tamás: Webes felület készítése vékonyító algoritmusok kvantitatív összehasonlításához (2013)
  121. Vass Gergő: Digitális képmanipulációk igazságügyi elemzése (2019)
  122. Vas Gergő Zoltán: Tankos játék röppálya számítással. (2024)
  123. Váraljai Áron: Körökre osztott stratégiai játék fejlesztése Unity-vel (2025)
  124. Vígh Nándor Zoltán: Képhamisítások felderítésére szolgáló módszerek (2020)
  125. Világos Emil: Képi- és alakjellemzők vizsgálata a karakterfelismerésben (2019)
  126. Zsurzsa Dóra: Képmódosítás detektálása hatékony SVM módszerrel (2024)

Diplomamunkák

Szabad diplomamunka témák
Folyamatban lévő diplomamunka témák
  1. Deák Bence: Háromszögfelszínrészletek egymáshoz illesztése
  2. Zsurzsa Dóra Deep-learning készítette inpainting technikák detektálása képeken.
Befejezett diplomamunka témák
  1. Bujdosó Attila: Vékonyító algoritmusok implementálása Android operációs rendszeren (2014)
  2. Ecsedi Szilvia: Ügyfélkezelő rendszer (2013)
  3. Galgóczki Norbert: Kamera szimuláció fizikai jellemzők alapján (2024)
  4. Homolya András: Többfelhasználós naptár és határidőnapló alkalmazás fejlesztése (2013)
  5. Kalotai Bence: Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken (2022)
  6. Kálózi Zsolt: Szkennelt műszaki rajzok felismerése (2016)
  7. Kovács Róbert: Lyukak detektálása és feltöltése háromszögfelszínen (2014) (társ témavezető: Erdőhelyi Balázs)
  8. Mészáros Balázs: Karakterek felismerése alakjellemzők alapján (2016)
  9. Papp Miklós: Gyalogosok detektálása gépjárművek fedélzeti kamerájának felvételein (2018)
  10. Polgár Tamás: Diszektor alapú struktúrakereső rendszer konszekutív biológiai mintákhoz transzmissziós elektronmikroszkópra (2019)
  11. Sajti Martin: A mesterséges intelligencia által generált képek és fotók összehasonlítása frekvenciatérben statisztikai jellemzők alapján (2025)
  12. Sári Gábor: Ujjlenyomat azonosítása képi jellemzők alapján (2022)
  13. Schnádenberger Gábor: Vékonyító algoritmusok implementálása Android operációs rendszeren (2013)
  14. Sipos Balázs: Építészeti alaprajzok elemzése (2021)
  15. Szekeres Krisztián: Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken
  16. Takács Dániel: Projekt menedzsment rendszer tervezése és kivitelezése (társ témavezető: Csikós Sándor) (2019)
  17. Vass Gergő: Copy-move képmódosítások detektálása (2023)
  18. Veliczky András: Moodle plugin fejlesztése valószínűségszámítási feladatok gyakoroltatásához (2024)