Válasszon
Sprache bitte !
Choisissez la
langue svp !

Az applet használata: Dupla jobb click segítségével a gráfot a felhasználható területen középre igazítja. A Ctrl + 1, 2, 3, 4 használatával lehet a gráf irányítottságán változtatni, jobb click és az egér mozgatás segítségével pedig lehetőség van zoom-olásra.

Egy szép napom

Szervusztok !

Szeretném elmesélni ,hogy mi történt velem .

Hát akkor kezdem az elején .

Különösen szép reggel volt ,a vöröslő reggeli napot megpillantva tudtam ,hogy ez egy érdekes nap lesz .

Méghozzá azért ,mert ez a nap a kirándulásunké volt .

Tehát elindultunk Balatonszéplak felé .

Az út alatt szemerkélt az eső ,de tisztán láttuk az összes természeti szépséget .

Sokáig utaztunk mindenki elfoglalta magát és társaival beszélgetett .

Egy monoton zajjá lett az összes hang .

Mindaddig amíg el nem érkeztünk a szállodáig .

Hatalmas épület volt .

Bementünk ,egy kis porta volt a földszinten ,ahol kettes sorba kellett állni a kulcsokért .

Mi is megkaptuk ,s megkezdtük sétánkat a végtelennek tűnő folyosón ,hogy elfoglalhassuk szállásunkat .

A szoba elég kicsi volt ,benne két ágy ,két szék ,asztal és televízió .

Kipakolásunk után osztályfőnökünkkel elmentünk egy tengeri hal kiállításra ,ami Siófokon volt .

Amikor beértünk a város szívébe ,előjöttek emlékeim ,mennyit sétáltam arra és minden egyes parknál vagy szobornál új és új képek jelentek meg ,de kalandozásaim nem sokáig tartottak ,hiszen ki kellett szállni a buszból .

Egy üzletház első emeletén volt a kiállítás ,teli óriási akváriumokkal ,azokban pedig különféle halakkal ,volt amelyik szivárvány színeiben tetszelgett de olyan is akadt ,amelyik leginkább egy kődarabra hasonlított .

Megnéztük a különböző alakú csigákat és kagylókat is ,de miután mindent szemügyre vettünk el kellett mennünk .

Ezután visszatértünk szállásunkhoz és kimerítő vacsorában volt részünk .

Míg néhányan ezt követően pihenni tértek ,mi megcsodáltuk a magyar tengert a Balatont .

Szépsége az évek alatt sem változott mióta nem láttam .

Utolsó erőinket a szálloda játszóterén merítettük ki és utána nyugovóra tértünk .

A dokumentumban összesen 22 mondat ezen belül 64 tagmondat talalható. A dokumentumban szereplő mondatok a küvetkezőképpen épülnek fel: 83 főnévi csoport, 28 jelzői melléknévi szerkezet, 23 határozószói csoport, 5 főnévi igenév szerepel.

A dokumentumban összesen 248 szó jelenik meg.