Válasszon
nyelvet !
Choose the
language please !
Wählen Sie die
Sprache bitte !
Choisissez la
langue svp !

Az applet használata: Dupla jobb click segítségével a gráfot a felhasználható területen középre igazítja. A Ctrl + 1, 2, 3, 4 használatával lehet a gráf irányítottságán változtatni, jobb click és az egér mozgatás segítségével pedig lehetőség van zoom-olásra.

Miért (nem) szeretek iskolába járni



Én szeretek is iskolába járni ,meg nem is .


Egyrészt azért szeretek vagy szerettem ,mert általánosban ott volt a sok haver ,barátok és volt osztályközösség ,ami szerintem nagyon fontos .


Egy diák annyira szeret iskolába járni ,amennyire jól érzi magát az osztályban ,ha sok barátja és jól kijön mindenkivel ,akkor a tanulás is könnyebben megy .


Segítenek egymásnak ,ahogy tudnak ,sok mindent megbeszélnek ,így hamar elmegy a tanítás ,mert az év nagy részét a suliban töltjük és ha valaki nem érzi jól magét az osztályában ,az ottani életére is kihat .


A mostani gimnáziumi osztály az első évben egész volt .


Persze elsőben is voltak különböző csoportok ,pl. ún. "puncsosok ",akik állandóan a tanár körül sündörögtek ,és egypár "zseni ",akik nagyon okosak reálból ,és a "rosszak ",akik lógnak ,nem tanulnak stb.


De így is volt .


Most másodikban nagyon megbomlott az osztályközösség ,kialakult egy csoport ,akik olyan elemekből állnak ,akik azt hiszik ,hogy ők alkotják az osztályt és aki nem olyan ,mint ők ,akkor azt kirekesztik .


Kb. 5-6 vannak ,az osztálylétszám 29 .


Tavaly én vagy mi is egy pár barátnőmmel és barátommal hozzájuk tartoztunk ,de rájöttem ,hogy mennyire jellemtelen emberek ,kicsinyesek és ha az ember öt percet távol van tőlük ,már kibeszélik .


Nem mondom ,én sem vagyok egy "szent ",de tudom ,hogy van az ésszerű határ .


Ezért nem szeretek suliba járni ,viszont a tanulás és a tudás fontos ,mert ,meghatározza a további életemet .


Persze én is ,mint majdnem minden diák nem használom ki a képességeimet ,mert ha az ember hazamegy ,akkor nagyon nehéz leülni és újból elkezd tanulni ,azért is rossz ,mert minden tanár azt hiszi ,hogy csak a saját tantárgya a fontos .


Túl az anyag ,amit tantárgyakként veszünk .


De amikor rám jön ,akkor szeretek tanulni és iskolába járni .


Szerintem fontos az iskola és örülök ,hogy a szüleim is biztosítják nekem a lehetőséget és nem kell dolgoznom 14 évesen ,mint a nagyszüleimnek .


Szeretnék továbbtanulni egyetemen ,mint a nővérem ,akire nagyon büszke a család .


Édesanyám sokszor pöröl velem emiatt ,de tudom ,hogy jót akar nekem .


Remélem eljutok odáig ,hogy diplomám a zsebemben és irány az élet .

A dokumentumban összesen 19 mondat ezen belül 96 tagmondat talalható. A dokumentumban szereplő mondatok a küvetkezőképpen épülnek fel: 114 főnévi csoport, 14 jelzői melléknévi szerkezet, 45 határozószói csoport, 9 főnévi igenév szerepel.

A dokumentumban összesen 342 szó jelenik meg.

Az egyes színek jelentése:
Főnév
Ige
Számnév
Melléknév
Névelő
Névutó
Mondat értékű szó
Névmás
Kötőszó
Határozószó
Nyilt tokenosztály