Válasszon
nyelvet !
Choose the
language please !
Wählen Sie die
Sprache bitte !
Choisissez la
langue svp !

Az applet használata: Dupla jobb click segítségével a gráfot a felhasználható területen középre igazítja. A Ctrl + 1, 2, 3, 4 használatával lehet a gráf irányítottságán változtatni, jobb click és az egér mozgatás segítségével pedig lehetőség van zoom-olásra.

COMPUTERWORLD Számítástechnika



Sokan gondolják azt ,hogy az internet terjedése alapjaiban változtatja meg a manapság ismeretes üzleti modelleket .


Elemzők véleménye szerint azonban az internet inkább csak felgyorsítja a folyamatokat .


A vevők maradnak olyanok ,mint voltak :kényelmesek ,lojálisak és manipulálhatók -derül ki Kelemen Zoltán cikkéből .


Talán először nem a vásárlói lojalitás jut eszünkbe az elektronikus kereskedelem hallatán .


Egy egészen átlagos agyban ,olyanban tehát ,amilyen e sorok írójának koponyájában is működik ,biztosan nem indulna meg olyan kémiai reakciósorozat ,amelynek az elektronikus kereskedelem lenne a kiindulópontja ,a végeredménye pedig a fogyasztói hűség .


Sőt ennek az említett kéregállománynak a tulajdonosa még azon is meglepődne ,ha a láncolat valamelyik mellékszála végén a fogyasztói hűségnek megfelelő molekulák fordulnának elő .


Alighanem jellemzőbb lenne a következő gondolatsor (a különféle mellékláncoktól most igyekszem megkímélni a kedves olvasót ):1. az internet olcsó és gyors erőforrás ;2. sok az olyan ingyenes információ ,amelynek a megszerzéséhez már a fenekünket sem kell felemelnünk ;3. az olcsó és gyors információk révén erősödik a verseny ;4. az eladókat ez árcsökkentésre és technológiai fejlesztésre ösztönzi ;5. ez a tény ,és az ,hogy a háló nem ismer határokat ,erősíti a globalizációs és koncentrációs folyamatokat ;6. ebből egyfelől mindenféle jót származik -méretgazdaságosság például ;7. de magával hoz néhány kedvezőtlen dolgot is :sablonosabb tömegtermékeket ,amerikai tömegkultúrát ...


A hűség kérdése ezek után jut majd az ember eszébe ,és akkor is csak mint feledhető tényező .


Miért is gondolnánk a fogyasztó megtartására egy -meghatározása szerint -szabad információs közegben ?


Vajon miért is gondolná azt a fogyasztó ,hogy neki hűségesnek kellene maradnia bárkihez vagy bármihez ,ha már egyszer korlátlan választási lehetőségek előtt áll ?

A dokumentumban összesen 10 mondat ezen belül 40 tagmondat talalható. A dokumentumban szereplő mondatok a küvetkezőképpen épülnek fel: 102 főnévi csoport, 37 jelzői melléknévi szerkezet, 25 határozószói csoport, 3 főnévi igenév szerepel.

A dokumentumban összesen 256 szó jelenik meg.

Az egyes színek jelentése:
Főnév
Ige
Számnév
Melléknév
Névelő
Névutó
Mondat értékű szó
Névmás
Kötőszó
Határozószó
Nyilt tokenosztály