Válasszon
nyelvet !
Choose the
language please !
Wählen Sie die
Sprache bitte !
Choisissez la
langue svp !

Az applet használata: Dupla jobb click segítségével a gráfot a felhasználható területen középre igazítja. A Ctrl + 1, 2, 3, 4 használatával lehet a gráf irányítottságán változtatni, jobb click és az egér mozgatás segítségével pedig lehetőség van zoom-olásra.

COMPUTERWORLD Számítástechnika



Megfigyelők megjegyzik ,hogy manapság számos hagyományos vállalat "találja fel "újra magát az elektronikus üzletben ,s ez nem csak a nevük végére odabiggyesztett .comból áll .


Ezek a cégek kívül-belül ismerik azt az üzletágat ,amelyben mozognak ,s az internetet eszközként használják üzleti céljaik eléréséhez ,s nem célként .


Ha egy hagyományos cég ki akarja használni a webes megjelenést ,akkor tisztán kell látnia elérendő céljait ,s az alapértékeit kell hangsúlyoznia -mondják a szakértők .


Érdemes megfigyelni azt ,hogy hogyan csinálta ezt a McDonald's .


Minthogy a gyorsétkezdelánc honlapja nem tud hamburgert szállítani az internet éhes szörföseinek ,a McDonald's az éttermeinek a szabadidő eltöltésére való alkalmasságát hangsúlyozza :a webhely arra buzdítja a gyerekeket ,hogy oda menjenek játszani ,ott vegyenek részt kvízjátékokban vagy onnan küldjenek képet .


A hagyományos vállalatok internethez vezető útja általában két szakaszra osztható .


Ezek közül a cégek közül sok hamar felismerte a doménregisztráció és a valamilyen szintű webes jelenlét szükségességét .


A weblap sokszor csak egy nem interaktív honlap volt :arról a látogató némi információhoz juthatott a vállalatról ,ott találta néhány kapcsolattartó személy nevét és címét ,valamint elolvashatott néhány friss sajtóanyagot .


A második szakasz azután következett ,hogy a vállalatok már megvetették a lábukat a weben ;ma sok cég itt tart .


Ez a szakasz már összetettebb az előzőnél ,s annak az elemzése nyomán alakult ki ,hogy a web miként működik együtt a hagyományos üzletvitellel ,vagy különül el tőle .


Ebben a szakaszban már az a kérdés ,hogy miként alkalmazzuk a kommunikációt és a technológiát az egész üzletre ,miként közelítsük meg holisztikusan a hatékonyság ,a költségcsökkentés ,a szállítóilánc-kezelés és a tervezés együttesét -hangsúlyozza a NetCommerce internetes tanácsadó cég egyik stratégiai tanácsadója .

A dokumentumban összesen 11 mondat ezen belül 48 tagmondat talalható. A dokumentumban szereplő mondatok a küvetkezőképpen épülnek fel: 98 főnévi csoport, 25 jelzői melléknévi szerkezet, 24 határozószói csoport, 6 főnévi igenév szerepel.

A dokumentumban összesen 262 szó jelenik meg.

Az egyes színek jelentése:
Főnév
Ige
Számnév
Melléknév
Névelő
Névutó
Mondat értékű szó
Névmás
Kötőszó
Határozószó
Nyilt tokenosztály