Válasszon
nyelvet !
Choose the
language please !
Wählen Sie die
Sprache bitte !
Choisissez la
langue svp !

Az applet használata: Dupla jobb click segítségével a gráfot a felhasználható területen középre igazítja. A Ctrl + 1, 2, 3, 4 használatával lehet a gráf irányítottságán változtatni, jobb click és az egér mozgatás segítségével pedig lehetőség van zoom-olásra.

COMPUTERWORLD Számítástechnika



Ebben az évben az e-mailes marketingkiadások összege megközelíti az 1,1 milliárd dollárt .


Az eMarketer várakozása szerint ez 2003-ra 4,5 milliárd dollárra .


Az 1,1 milliárd dollár 46 százaléka közvetlen hirdetésre fordul ,a fennmaradó rész más ,e-mailre támaszkodó marketingtevékenységre .


Az összes online reklámkiadáson belül az e-mail reklámok részaránya az 1999-es 5 százalékról 2003-ig 13 százalékra ,s 2000-ben 8,1 százalék lesz .


Az eMarketer másik tanulmánya szerint az amerikai online aukciós piac forgalma az 1998-ban regisztrált 650 millió dollárról 2000 végéig 6,5 milliárd dollárra .


A következő négy évben a növekedés üteme lassul ;2004-re az ilyen kiskereskedelmi oldalak összbevétele 16,3 milliárd dollár körül lesz .1998-ban az összes online kiskereskedelmi forgalom 8,1 százalékát adták az aukciós oldalak ;ez az arány 2000 végére 17,6 százalék lesz ,később azonban csökkenni fog ,s 2004 végére már csak 13 százalékot tesz majd ki .


(www.emarketer.com )


A Creative Good úgy becsüli ,hogy az idei karácsonyi időszakban az internetes kereskedők összesen mintegy 14,7 milliárd dollárt veszítenek majd nem megfelelő működésük miatt .


A nyolc nagy online kereskedőt vizsgáló teszt alapján a vásárolni szándékozók 43 százaléka hagyja majd ott tényleges megrendelés nélkül a kereskedők weboldalait amiatt ,hogy azoknak bonyolult a kezelésük .


A meghiúsult vásárlások 40 százaléka az utolsó lépésben ,a fizetési közben szakad meg .


(www.ecommercetimes.com )


Az interneten jelenlevő vállalkozások a karácsonyi szezonra szánt marketingköltségek 32 százalékát online reklámra szánják .


A Responsys.com kutatása szerint tavaly ez az érték 25 százalék volt .


Online marketingeszközöket a kisvállalkozások 82 százaléka használ ,a közepes és nagyvállalkozásoknak pedig 72 százaléka .


A kisvállalkozások körében az online marketingkiadások nagyobb arányt tesznek ki az összes marketingkiadásban ,mint a nagyobb vállalkozásokéban (43 százalék ,illetve 27 százalék ).


Az egyik legnépszerűbb online hirdetési eszköz az e-mail ;a hirdetésnek ezt a formáját a kisvállalkozások 45 százaléka használja .


(www.responsys.com )


Öt év múlva közel 1,1 milliárd mobilkészülék-felhasználó lesz a világon ,és több mint 50 százalékuk a készülékén keresztül is eléri majd az internetet .


A mobilportálok így legalább 1 milliárd dollár bevételre tehetnek szert hirdetésekből ,és további 1,8 milliárd dollárra különböző alkalmazásokból -állítja az Analysys telekommunikációs piackutató cég .


A mobil üzleti alkalmazásszolgáltatók ugyanebben az időszakban 2,1 milliárd dolláros bevételt érhetnek el szolgáltatásaikkal .


Ma mintegy 650 millió mobil-előfizető van ,és ebből 40 milliónyian kapcsolódhatnak készülékükkel az internetre .


(www.analysys.com )

A dokumentumban összesen 22 mondat ezen belül 48 tagmondat talalható. A dokumentumban szereplő mondatok a küvetkezőképpen épülnek fel: 132 főnévi csoport, 52 jelzői melléknévi szerkezet, 18 határozószói csoport, 2 főnévi igenév szerepel.

A dokumentumban összesen 345 szó jelenik meg.

Az egyes színek jelentése:
Főnév
Ige
Számnév
Melléknév
Névelő
Névutó
Mondat értékű szó
Névmás
Kötőszó
Határozószó
Nyilt tokenosztály