Multimédia gyakorlat 2006

Gyakorlat követelményei

A gyakorlat követelményei megtalálhatók a /pub/multimedia/multimedia2006/mm2006progspec.pdf dokumentumban. Vagy a másolata elérhető itt.

1. gyakorlat

Help -- Lessons -- Lesson 01, 02, 03

2. gyakorlat

Help -- Lessons -- Lesson 04, 05, 08

3. gyakorlat

Help -- Lessons -- Lesson 06, 07

Feladat: Pattogó labda
Készítsünk pattogó labda animációt! A labda egy gomb megnyomására kezdje meg a mozgást. A zuhanás érzetét kelthetjük a Frame panel Easing opciójának állításával. A gomb megnyomásához, és a labda pattanásához tartozzanak hangok. (forrás)

4. gyakorlat

Feladat: Forgó gomb
Készítsünk olyan gombot, amelyik "megfordul", ha fölé megyünk az egérrel. A megfordulás látszatát kelthetjük azáltal, hogy a gomb x irányban összemegy, majd ismét kiszélesedik. (forrás)
Feladat: Céltábla
Készítsük el a céltáblára klikkelős programot! (forrás)

5. gyakorlat

Feladat: Céltábla II
Folytassuk a célbalövős programot, és egészítsük ki úgy hogy csak 3 töltényünk lehessen, a háttérzenét ki-be lehessen kapcsolni, és minden lövésre is adjon hangot! (forrás)

5. gyakorlat

Smart Clip
Készítsünk gombot, ami egy smart klip és 2 paramétere van: szoveg, cimke. A szoveg tartalmát megjeleníti a gomb felirataként, a gomb megnyomásakor pedig a cimke-re ugrik.
startDrag()

6. gyakorlat

atachMovie()
  1. propeller(forrás)
  2. Samples---Puzzle

7. gyakorlat

Movie Clips

8. gyakorlat

Almaszedő
  1. Almaszedő játék: Készítsük el az alapokból a végleges játékot(forrás)

9. gyakorlat

Labdapattogós játék
  1. Készítsük el a labdák-a-falról-visszapattanós játékot (forrás)

10. gyakorlat

Moonlanding
  1. Készítsük el a holdra-leszállós játékot (forrás)