Gyakorlat követelményei
A gyakorlat követelményei megtalálhatók a /pub/multimedia/multimedia2006/mm2006progspec.pdf dokumentumban. Vagy a másolata elérhető itt.1. gyakorlat
Help -- Lessons -- Lesson 01, 02, 032. gyakorlat
Help -- Lessons -- Lesson 04, 05, 083. gyakorlat
Help -- Lessons -- Lesson 06, 07Feladat: Pattogó labda
Készítsünk pattogó labda animációt! A labda egy gomb megnyomására
kezdje meg a mozgást. A zuhanás érzetét kelthetjük a Frame panel Easing
opciójának állításával. A gomb megnyomásához, és a labda pattanásához
tartozzanak hangok.
(forrás)
4. gyakorlat
Feladat: Forgó gomb
Készítsünk olyan gombot, amelyik "megfordul", ha fölé megyünk az
egérrel. A megfordulás látszatát kelthetjük azáltal, hogy a gomb x
irányban összemegy, majd ismét kiszélesedik.
(forrás)
Feladat: Céltábla
Készítsük el a céltáblára klikkelős programot!
(forrás)
5. gyakorlat
Feladat: Céltábla II
Folytassuk a célbalövős programot, és egészítsük ki úgy hogy csak 3
töltényünk lehessen, a háttérzenét ki-be lehessen kapcsolni, és minden
lövésre is adjon hangot!
(forrás)
5. gyakorlat
Smart Clip
Készítsünk gombot, ami egy smart klip és 2 paramétere van: szoveg, cimke.
A szoveg tartalmát megjeleníti a gomb felirataként, a gomb megnyomásakor
pedig a cimke-re ugrik.
startDrag()
6. gyakorlat
atachMovie()
7. gyakorlat
Movie Clips
8. gyakorlat
Almaszedő
- Almaszedő játék: Készítsük el az alapokból a végleges játékot(forrás)
9. gyakorlat
Labdapattogós játék
- Készítsük el a labdák-a-falról-visszapattanós játékot (forrás)
10. gyakorlat
Moonlanding
- Készítsük el a holdra-leszállós játékot (forrás)