Csőamőba MI verseny

Eredményhírdetés

2011-ben összesen 6 hallgató adott be programot. Az első négy helyezett a következők lettek:

  1. Gonosz - Békési Bálint (8 pont)
  2. Grefere - Dankó Tibor (6 pont)
  3. Krisztian - Csúri Krisztián (4 pont)
  4. Defender - Bíró Sándor (2 pont)

2011-es verseny eredménye

Csőamőba versenyfelhívás

Verseny: A Four in a row játékhoz kellene gépi játékost készíteni. A versenyben a hallgatók álltal írt programokat fogjuk egymás ellen futtatni. Részvétel a versenyen nem kötelező.
Határidő: az utolsó gyakorlat. Nevezni az emailben elküldött forrásprogrammal lehet.
Pontozás: Minden gyakorlati csoport győztese 3 pontot kap. Minden nevező részt vesz egy közös játékban is, ahol 8, 6, 4 és 2 pontot kap az első 4 helyezet. A pontokat a Moodle rendszerben szerzett pontokhoz adjuk hozzá.

Four in a Row játék szabályai

A játék célja 4 saját zsetont elhelyezni vízszintesen, függőlegesen, vagy átlósan. Az egyik játékos a sárga, a másik a piros zsetonokkal van. A zsetont felülről kell a táblára ejteni. Akinek kigyűlik 4 (vagy több) zsetonja egymás mellett, alatt, vagy átlósan, az nyer.

A programkód

A hallhatóknak egyetlen .swf fájlt kell készíteni, amely 2 metódust implementál: Hibás lépés esetén (nem létező, vagy teli oszlop esetén) a játékos automatikusan veszít.

Példák

Tesztelő környezetek

Tesztelő környezet használata: A Setup képernyőn a lista tartalmazza a tesztelendő programok nevét. Új játékost úgy lehet felvenni, ha beírjuk a swf fájl nevét az URL mezőbe, és rákattintunk az "Add AI Player" gombra. Példa: az URL mezőbe beírjuk, hogy "const.swf", és megnyomjuk az "Add AI Player" gombot, akkor a Const2 program bekerül még egy példányban.
A tesztsorozat a Start gomb megnyomásával indítható.

Tesztelő környezet 1 gépi és 1 kézi játékossal. Itt az egyik játékos gépi, a másik pedig a felhasználó. A saját programok teszteléséhez a const.swf helyett a saját swf fájlt kell megadni az URL mezőben. A játék a Restart Game gomb megnyomására indul.

Korábbi eredmények

2010-ben összesen 5 hallgató adott be programot. Az első négy helyezett a következők lettek:

  1. Robert'; DROP TABLE versenyzok;-- - Csernai Kornél (8 pont)
  2. Player_2 - Wittman Balázs (6 pont)
  3. HM - Lugos Gábor (4 pont)
  4. egyszeru - Novai Gergely (2 pont)

2010-es verseny eredménye

2009-ben összesen 6 hallgató adott be programot. Az első négy helyezett a következők lettek:

  1. Kiszel Tundiii - Herédi Zsolt (8 pont)
  2. Zzzz - Balogh Zoltán (6 pont)
  3. Lotter - Kónya Péter (4 pont)
  4. GazElla - Palatinus Endre (2 pont)

verseny eredménye