Programozás 2.

Programozás 2 - gyakorlat

Gyakorlati anyagok
A gyakorlati anyagok a gyakorlat napjától elérhetőek.


1. óra
Követelmények ismertetése, assembly
követelmények, visual studio használata, Assembly (kiegészítő anyag): regiszterek, adatmozgatás, aritmetikai, bitenkénti műveletek, feltételes utasítások, ciklusok, eljárások
2. óra
C ismétlés
adattípusok, enum, struct, relációs, logikai és bitenkénti operátorok, Értékadás, típusdefiníció, feltételes utasítások, ciklusok, függvények, parancssori argumentumok kezelése, beolvasás, kiíratás, fájlműveletek, string műveletek
3. óra
C++ újdonságok, objektumorientáltság
kommentek, változók létrehozása, for ciklus, default paraméterek, logikai adattípus, névterek, i/o műveletek, string osztály
4. óra
Osztályok, objektumok létrehozása
osztályok, header fájlok, objektumok létrehozása
5. óra
Öröklődés, copy konstruktor
Öröklődés, virtuális függvények, absztrakt osztályok, copy konstruktor
6. óra
Többszörös öröklődés, fájlkezelés
többszörös öröklődés, fájlkezelés
7. óra
Static, paraméterátadási módok, const
static módosító, paraméterátadási módok, konstansok
8. óra
Tömbök, kivételkezelés
dinamikus 2d tömbök, kivételkezelés
9. óra
Operator overloading 1.
operator overloading, bináris operátorok felüldefiniálása osztályon belül, [] operator, () operator, = operator
10. óra
Operator overloading 2.
operátor overloading unáris operátorokra, friend függvények, használatuk, << operátor, >> operátor


Követelmények
Számonkérések:
  • 1 Gyakorlati vizsga, 100 pontért (utolsó két héten valamikor)
  • 1. Kötelező program, 0 pontért: október 15. 8:00
  • 2. Kötelező program, 0 pontért: november 19. 8:00
Előadáson: Pontozás:
  • 5: 85 - 100
  • 4: 75 - 84
  • 3: 65 - 74
  • 2: 50 - 64
  • 1: 0 - 49


Linkek