1. Foglaljunk le a heap-ben 3 maximum 100 hosszú sztring tárolására alkalmas memóriaterületet! Töltsük fel a sztringeket, majd állapítsuk meg a sztringek hosszát ! 2. Készítsünk egy négyzetes mátrixot a heap-ben, majd számítsuk ki a transzponáltját! 3. Készítsünk olyan adatstruktúrát, amely ásványvizek tárolására alkalmas ( liter, ár ). Vegyünk fel 4-5 ásványvizet a heap-ben, és döntsük el, melyiket érdemes megvenni! 4. Készíts a heap-ben olyan adatterületet, amelyen egy sakktábla állását le tudod menteni. Ezekután írd ki a képernyőre az aktuális állást szép négyzetesen valahogy így: -------- BHFVKFHB PPPPPPPP ... PPPPPPPP BHFVKFHB -------- Tovább lehet fokozni az élményt, ha jelzed a színeket ( világos/sötét ), illetve a kódot olvashatóbbá teszed ( enum ). 5. Foglalj le elég memóriaterületet 10 maximum 100 hosszú sztringnek! Ezekután töltsd fel őket a billentyűzetről. Ezekután mindegyik sztringról döntsd el, hogy palindróm-e, és az eredményt írd ki! 6. Az előző feladatot úgy old most meg, hogy készítesz egy 11-edik memóriaterületet, oda beleírod minden egyes sztring megfordítottját, és ellenőrzöd, hogy megegyeznek-e! 7. Foglalj le 10 olyan memóriaterületet a heap-ben, melyek mindegyikére egy kutya adatait tudod letárolni ( név, súly, életkor, barátságos ). Töltsd fel adatokkal, és döntsd el, hogy melyik a legidősebb/legfiatalabb/stb. 8. Foglalj le a heap-ben két 3x3-as mátrix tárolására alkalmas memóriaterületet! A mátrixok elemeit töltsd fel adatokkal! Számold ki az első mátrix determinánsát, a második mátrixot pedig transzponáld!