Adott az alábbi program: --- #include int muvelet(int, int); int main() { int a, b; printf("Kérek két egész számot: "); scanf("%d %d", &a, &b); printf("Az eredmény: %d\n", muvelet(a, b)); return 0; } --- Egészítsd ki a muvelet függvény definíciójával úgy, hogy a program által kiírt eredmény 1. a két szám összege legyen! 2. a két szám különbsége legyen (elsőből a második)! 3. a két szám szorzata legyen! 4. a két szám egészosztás szerinti hányadosa legyen (első per második)! 5. a két szám egészosztásának maradéka legyen (első per második)! Adott az alábbi program: --- #include float muvelet(float a, float b) { ... } int main() { float x, y; printf("Kérek két valós számot: "); scanf("%f %f", &y, &x); printf("Az eredmény: %f\n", muvelet(x, y)); return 0; } --- Írd meg a muvelet függvényben kipontozott részt úgy, hogy a program által kiírt eredmény 6. a két szám összege legyen! 7. a két szám különbsége legyen (elsőből a második)! 8. a két szám szorzata legyen! 9. a két szám hányadosa legyen (első per második)! Írd meg az alábbi programokat C nyelven úgy, hogy az adatok beolvasása és kiírása a main függvényben, de a számolások külön függvény(ek)ben történjenek. 10. Írj egy programot ami az oldalhosszból kiszámítja egy négyzet kerületét és területét! 11. Írj egy programot ami a két oldalhosszból kiszámítja egy téglalap kerületét és területét! 12. Írj egy programot ami a három oldalhosszból kiszámítja egy téglatest felszínét és térfogatát! 13. Írj egy programot ami az átló hosszából kiszámítja egy négyzet kerületét és területét! 14. Írj egy programot ami a sugárból kiszámítja egy kör kerületét és területét! 15. Írj egy programot ami három oldalhosszból kiszámítja egy háromszög kerületét és területét! 16. Írj egy programot ami a két adatból kiszámítja egy négyzet alapú "egyenes" gúla felszínét és térfogatát! 17. Írj egy programot ami a két adatból kiszámítja egy "egyenes" kúp felszínét és térfogatát! 18. Írj egy programot ami egy általad választott adatból kiszámítja egy tetraéder felszínét és térfogatát! 19. Írj egy programot ami egy általad választott adatból kiszámítja egy hexaéder felszínét és térfogatát! 20. Írj egy programot ami egy általad választott adatból kiszámítja egy oktaéder felszínét és térfogatát! 21. Írj egy programot ami egy általad választott adatból kiszámítja egy ikozaéder felszínét és térfogatát! 22. Írj egy programot ami egy általad választott adatból kiszámítja egy dodekaéder felszínét és térfogatát! 23. Írj egy programot ami kiszámítja, hogy egy egyenletes sebességgel egyenes vonalban haladó test mennyi idő alatt tesz meg egy adott útszakaszt! Az input a sebesség és az úthossz. 24. Írj egy programot ami kiszámítja, hogy egy egyenletes sebességgel egyenes vonalban haladó test mekkora utat tesz meg adott idő alatt! Az input a sebesség és az eltelt idő. 25. Írj egy programot ami kiszámítja, hogy egy adott utat adott idő alatt megtevő test mekkora átlagsebességgel halad! Az input a úthossz és az eltelt idő. 26. Írj egy programot ami kiszámítja, hogy egy álló helyzetből egyenletesen gyorsuló, egyenes vonalban haladó test milyen távol lesz a kiindulási ponttól adott idő eltelte után! Az input a gyorsulás és az eltelt idő. 27. Írj egy programot ami kiszámítja, hogy egy álló helyzetből egyenletesen gyorsuló, egyenes vonalban haladó test mennyi idő alatt tesz meg adott távolságot! Az input a gyorsulás és a megtett út. 28. Írj egy programot ami kiszámítja egy álló helyzetből egyenletesen gyorsuló, egyenes vonalban haladó test gyorsulását, ha az adott idő alatt adott távolságot tesz meg! Az input a megtett út és az eltelt idő. 29. Írj egy programot ami kiszámítja, hogy egy adott kezdősebességgel függőlegesen kilőtt test adott nehézségi gyorsulás (g=1,63 m/s^2) mellett mennyi idő alatt esik vissza a Hold felszínére? Az input a kezdősebesség. Feltételezhető, hogy a kezdősebesség nem elég nagy ahhoz, hogy a testre ható tömegvonzás érezhetően megváltozzon. 30. Írj egy programot ami adott nehézségi gyorsulás (g=9,81 m/s^2) mellett a kilövési szög és a kezdősebesség alapján kiszámolja, hogy hol lesz a kilőtt test a felhasználó által megadott idő múlva. Számítsd ki azt is, hogy mikor és hol éri el a röppálya maximális magasságát. Nem kell számolnod a légellenállással és feltételezd, hogy a terep sík, és a megadott idő alatt a test még nem esik vissza a földre.