Ejtőernyő feladat leírása

Segédanyag

A dolgozat írásához felhasználható a jegyzet és a példatár! Kiindulásként használja feladat fel például a ThreeJsObjectTesterSkeleton.html példaprogamot!

A feladat leírása

Készítse el a következő Three.js modellezést.

Textúra kép

Képernyőképek

   

 

Pontozási szempontok

A részpontszámok összege 22. Ezekből elegendő 20 pontnyit elkészíteni, tetszőleges módon összeválasztva.

- 1 pont: Talaj megfelelő pozícióban
- 2 pont: Textúra betöltése és alkalmazása a talajra

- 1 pont: Ejtőernyő kúp
- 1 pont: Csomag kocka
- 2 pont: Kötelek
- 1 pont: Csoportba foglalás

- 2 pont: Ejtőernyő billegő mozgása
- 2 pont: Ejtőernyő lefelé mozgása
- 2 pont: Animáció megfelelő intervallumokban

- 1 pont: Megvilágításhoz megfelelő anyagmodell
- 1 pont: Ambiens fény
- 2 pont: Reflektorfény
- 2 pont: Árnyékolás bekapcsolása

- 2 pont: A bal felső sarokba szövegesen írja ki a nevét