Célok
Ezen honlap célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni az alábbi ábrán látható programot.
Ezen honlap célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni az alábbi ábrán látható programot.
A tananyag megértéséhez nem szükséges előismeret. Az első C# alapok című fejezet tartalmazza a programok élkészítéséhez szükséges háttértudást.
Mindezek mellett a példák megértését segíti, ha az olvasó rendelkezik alapvető objektum-orientált programozási ismeretekkel, illetve grafikai alaptudással. Ezek ismeretében C# alapok fejezet olvasása elhagyható.
Játékfejlesztés Unity-ben
Varga László Gábor
Programozás, játékfejlesztés, számítógépes grafika
Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dmineziós platformer játékot.
2019.07.30
Text
text/html
Magyar (Hungarian)
A program az alábbi oldalakon található leírások és programok segítségével készült:
A kódok elkészítéséhez az alábbi kép adatbázisok lettek felhasználva:
Copyright:
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.
A tananyag készítését "A Szegedi Tudományegyetem készségfejlesztő és kommunikációs programjainak megvalósítása a felsőoktatásba való bekerülés előmozdítására és az MTMI szakok népszerűsítésére" című pályázat (pályázati azonosító EFOP-3.4.4-16-2017-00015) tábogatta. AP4 – Képzők képzése, nagyköveti rendszer („antenna rendszer") kiépítése, alumni alprojekt.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0