Skip navigation

Kezdőoldal

Célok

Ezen honlap célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni az alábbi ábrán látható programot.

Szükséges előismeretek

A tananyag megértéséhez nem szükséges előismeret. Az első C# alapok című fejezet tartalmazza a programok élkészítéséhez szükséges háttértudást.

Mindezek mellett a példák megértését segíti, ha az olvasó rendelkezik alapvető objektum-orientált programozási ismeretekkel, illetve grafikai alaptudással. Ezek ismeretében C# alapok fejezet olvasása elhagyható.

Adatlap

Cím

Játékfejlesztés Unity-ben

Létrehozó

Varga László Gábor

Téma

Programozás, játékfejlesztés, számítógépes grafika

Leírás

Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dmineziós platformer játékot.

Kiadó

www.tankonyvtar.hu

Dátum

2019.07.30

Típus

Text

Formátum

text/html

Nyelv

Magyar (Hungarian)

Forrás

A program az alábbi oldalakon található leírások és programok segítségével készült:

A kódok elkészítéséhez az alábbi kép adatbázisok lettek felhasználva:

Jogok

Copyright:

  • Varga László Gábor,
  • Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.

Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.

Köszönetnyilvánítás

A tananyag készítését "A Szegedi Tudományegyetem készségfejlesztő és kommunikációs programjainak megvalósítása a felsőoktatásba való bekerülés előmozdítására és az MTMI szakok népszerűsítésére" című pályázat (pályázati azonosító EFOP-3.4.4-16-2017-00015) tábogatta. AP4 – Képzők képzése, nagyköveti rendszer („antenna rendszer") kiépítése, alumni alprojekt.