Második kötelező program beadási formátuma



  1. Hozz létrre egy Kotprog toolbox-ot a következő módon (Craftsman):
    1. Toolbox / Create Toolbox ...
    2. Toolbox name: Kotprog
    3. Toolbox path: ~/MyKhorosToolboxes/kotprog
    4. Toolbox title: Kotprog
  2. Objektum létrehozása a kotprog toolbox-ba
    1. Hozd létre a saját objektumodat, amelynek a neve tartalmazza a nevedet, ETR azonosítódat és esetleg a kötelező program témáját pl: NemethGabor_NEGFAB_T_SZE_cimkezes
    2. Az Icon Name is tartalmazza neved és ETR azonosítód!!!
    3. A leírásnál adj utalást arra, hogy mit csinál a program!
    4. Category: Kotprog
    5. Subcategory: Szerda17     (ha a Szerda 17 órakkor kezdődő órámon vagy ha a másik csoportomban vagy, akkor Szerda18)
  3. Készítsd el a programot! Lásd el a programkódot kommentárral! Készíts egy rövid leírást a programról .doc/.odt/.pdf formátumban!
  4. Készíts egy példa .wk fájlt is neveddel és EHA kódoddal ellátva, amin bemutatod a doboz müködését!
  5. Csomagold össze a MyKhorosToolboxes/kotprog könyvtárat! A tömörített állomány neve tartalmazza a neved és ETR azonosítódat:
    # > tar cvfz NemethGabor_NEGFAB.T.SZE.tar.gz MyKhorosToolboxes/kotprog
  6. Győződj meg róla, hogy a tömörített állomány tartalmazza a MyKhorosToolboxes/kotpog könyvtárat!!
  7. Küldd el a tömörített állományt a gnemeth@inf.u-szeged.hu címre! Csatold a szöveges leírást és a .wk fájlt (ha használtál egyéni képet, akkor azt is)!!

Ha már ellészíttetted a programot, de nem ezen a módon, akkor ...

  1. Hozz létre egy Kotprog toolbox-ot az 1. pontban látható módon!
  2. Tegyuk fel, hogy az elkészített program a gyakorlat toolbox-ban van. Ekkor a Craftsman-ban lépj be a gyakorlat toolboxba, és válaszd ki a programodat.
  3. A jobb oldali Object Operation listából válaszd a Copy Object menüpontot! Válaszd ki a kotprog toolbox-ot! Ezzel átmásolhatod a programodat!
  4. Most válaszd ki a kotprog toolbox-ból a programodat, nevezd át a Object Operations / Rename Object menüpont segítségével!
  5. Változtasd meg az attribútumait az Object Operations / Object Attributes menüpontban a fentiek szerint!
  6. Ellenrizd, hogy a Cantata-ban minden úgy jelenik-e meg, ahogy kell és müködik is!
      Küldd be a programot a fent leírtak szerint!