* Készíts egy gyümölcs nevű osztályt, mely a következő adattagokkal rendelkezik ár, szin (ez csak zöld, sárga, és piros lehet), fajta. * Mindhárom adattagra legyen igaz az, hogy direkt nem elérhető részét képzik az osztálynak, viszont ha el szeretnénk őket érni akkor metódusokon keresztül ezt megtehetjük! * Legyen kiíratható a gyümölcs! * Készíts egy vásárló nevü osztályt is, melyben egy vásárlót reprezentálunk! * A vásárló adattagjai a következőek, egy kosár amelyekbe gyümölcsöket kíván tenni a vásárló, egy összeg, amelyben a vásárló pénze van eltárolva. A vásárló kosarának méretét a felhasználó szabja meg parancssori argumentumként és a pénzét is. * Hasonlóan az előző feladathoz, itt is csak metódusokon keresztül lehessen elérni az attribútumokat! * A vásárlóról is lehessen információt kérni! * A vásárlót el kell látni egy vásárol() metódussal amellyel gyümölcsöket tud vásárolni. A metódus a következőképp működik: a vásárló akkor és csak akkor vesz meg egy gyümölcsöt, ha a.) van elegendő pénze b.) a gyümölcs színe zöld. Ha nincs elegendő pénzünk akkor erről tájékoztassuk a felhasználót a következő szöveggel: “sajnos nem tudjuk megvenni a megadott gyümölcsöt (itt információt kérünk egy adott gyümölcsről)”. Ha nem zöld a gyümölcs akkor pedig kérjünk elnézést az eladótól és mondjuk meg neki, hogy mi csak zöld gyümölcsöt szeretnénk vásárolni. (12 pont) * A Vásárló osztályból származzon egy szuperNagyi osztály mely egy attribútummal rendelkezik a vásárló attributúmain kívűl, amivel azt szeretnénk jelezni, hogy a nagymama rendelkezik-e az alkudozás képességgel. Ez véletlen legyen, azaz random számmal döntsük el egy nagyiról, hogy alkudozó vagy sem. Ezen felül a nagyi mivel már nyugdíjas a vásárlóhoz képest kevesebb pénzzel rendelkezik, a parancssorban megadott paraméter 80%-val. * A nagyi vásárol() metódusát definiáljuk felül mégpedig úgy, hogy Ő megveszi a sárga gyümölcsöket is és ha alkudozásra hajlamos, akkor alkudozik is, mégpedig minden vásárlás esetén 75%-os sikerrel. Ha sikerült az alkudozás, akkor az árból engedhetünk 10%-ot. * A nagyinak legyen egy megmondtam() metódusa is, melyet meghívunk minden sikeres alkudozás után, amely egyszerűen kiírja a képernyőre, hogy “ugye unokám megmondtam, hogy ennél az árusnál lehet alkudni…”. * Legyen a nagyi is kiiratható, mégpedig úgy, hogy jelezzük azt, hogy szuperNagyiról van szó a kiiratásban, de maradjon meg a vásárló kiiratása is. * A vásárló és a szupernagyi legyen egy piac csomagban, míg a gyümölcs a piac csomagon belül egy portéka csomagban. (12 pont) * Hozz létre egy futtatható osztályt a piac csomagon kívűl és egy statikus metódust vasarlas() néven, mely egy gyümölcsökből álló tömbböt (3 elemmel) és egy vásárló esetleg nagyi objektumot vár paraméterül, a metódus térjen vissza az elköltött pénzzel. * Járjuk be a gyümölcsöket és vegyük meg őket egy vásárlóval, majd egy nagyival is, majd vonjuk le a konklúziót, hogy megéri-e nagyival menni a piacra, azaz sikerült-e a nagyinknak alkudni vagy sem. * A parancssori argumentumok sorban a következőképpen néznek ki: kosár nagysága, kezdeti pénz, majd a gyümölcsök felsorolva: fajta, szín, ár szerint (legalább 3 gyümölcsöt kapnunk kell, ha annyit nem kapunk térjünk vissza hibaüzenettel)! * Hozzunk létre egy vásárló és egy nagyi objektumot, majd egy piacnak nevezett 3 gyümölcsöt tároló tömböt, majd vizsgáljuk meg az előzőekben megfogalmazott feladatot! (11 pont)