BSc and MSc diploma theses

  1. Urbán Szabolcs (2013) Automatizált orvosi képfeldolgozás – Tumor kontúrozás CT és MR képeken. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  2. Szigetvári Gergő (2013) Webes 3D termékkatalógus WebGL-ben. Egyéb, Szegedi Tudományegyetem.
  3. Gorácz Ákos Zoltán (2013) Operációs rendszerek: Szimulálási környezet megvalósítása file-rendszerekhez. Egyéb, Szegedi Tudományegyetem.
  4. Berta Gábor (2013) Bináris mátrixok rekonstrukciója abszorpciós vetületekből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  5. Hegyi Attila (2012) Háromdimenziós Avatar-tervező program megvalósítása Cortona SDK segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  6. Kovács Márk (2012) 3D játékprogram megvalósítása Irrlicht Engine segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  7. Koós Krisztián (2012) Tomográfiai algoritmusok megvalósítása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  8. Kádár Márta Mária (2012) Operációs rendszerek holtpont témaköréhez tartozó algoritmusok megvalósítása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  9. Muráncsik Sebestyén (2012) Operációs rendszerek: Szimulálási környezet megvalósítása file-rendszerekhez. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  10. Takács Roland (2012) Operációs rendszerek processzus ütemezo algoritmusainak megvalósítása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  11. Filkus Dominik Martin (2011) 3D játékprogram elkészítése OpenGL függvénykönyvtár használatával. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  12. Halász Zsolt Attila (2011) Játék készítése az OpenGL függvénykönyvtár használatával, hálózati támogatással. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  13. Hegedűs Dániel Ferenc (2011) A szimulált hűtés különböző megvalósításainak alkalmazása a képrekonstrukcióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  14. Kristó Ákos (2011) GPU-k programozása Cg nyelven. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  15. Rácz Tamás (2011) CUDA gyorsított sarokpont keresések. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  16. Vadász László (2011) 3D-s játékok motor fejlesztése PyGL-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  17. Árva-Tóth Dóra (2011) A Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék honlapjának az elkészítése VRML-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  18. Csatlós Gábor Pál (2010) MR képek szegmentálása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  19. Csurka Levente (2010) 3D-s stratégiai játék fejlesztése Microsoft XMA GameStudioban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  20. Paulik Róbert (2010) Deformálható testek fizikai szimulációja grafikus hardveren. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  21. Utasi Tamás (2010) Emberi koponya CT felvételeinek automatikus szegmentálása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  22. Bató Lilla (2009) KRESZ-oktató program OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  23. Csatári Zoltán (2009) Parktervező szoftver készítése Cortona SDK segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  24. Horváth Zsolt (2009) Puzzle játék fejlesztése OpenGL fv. Könyvtár felhasználásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  25. Kecskés Imre (2009) Online befektetési tanácsadó és közvetíto rendszer. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  26. Rácz Róbert (2009) Többszereplos szerepjáték megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár felhasználásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  27. Sulcz Roland János (2009) Lakberendező szoftver készítése Corona SDK segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  28. Újházi Attila (2009) Sport taktikai elemek bemutatása VRML-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  29. Varga László Gábor (2009) Szegmentáló algoritmusok GPU-n való megvalósítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  30. Felföldi Róbert (2008) Háromdimenziós megjelenítés Flash-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  31. Blaskovics Viktor (2008) 3 dimenziós játékfejlesztés JAVA környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  32. Bottó Zoltán (2008) GPU-k programozása Cg nyelven. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  33. Bácsi Gábor (2008) Hálózati játék fejlesztése Ogre3D-vel: játék-architektúra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  34. Bástyi Péter (2008) ImageJ pluginek fejlesztése, Morphing, Warping. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  35. Diószegi Edit (2008) VRML grafikus szerkesztő oktatása a középiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  36. Hantos Norbert (2008) Puzzle játék fejlesztése OpenGL fv.könyvtár felhasználásával. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  37. Kelemen Csaba (2008) VRML portál készítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  38. Kovács Ferenc (2008) Hálózati játék fejlesztése Ogre3D-vel: fizika a játékfejlesztésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  39. Kovács Ágnes (2008) Megvilágítás OpenGL függvénykönyvtár felhasználásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  40. Sticker Nóra (2008) Pluginek fejlesztése ImageJ-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  41. Szabó Zsolt (2008) Rajzolóprogram az Euklideszi szerkesztés módszereivel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  42. Vrabecz Kitty (2008) Biliárd játék megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár felhasználásával. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  43. Zsapka György (2008) Hírportál készítése webkettes fejlesztoeszközökkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  44. Arató Péter (2007) A középiskolai programozás oktatás segítése multimédiás segédanyaggal. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  45. Diószegi Edit (2007) Lakberendező szoftver megvalósítása Cortona SDK segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  46. Gere Péter (2007) Yu-Gi-Oh! Kártyajáték megvalósítása PC-re, Visual C++ és OpenGL segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  47. Petre Linda (2007) A ClavissBook számlamozgás muveletének megvalósítása a bolgár piacra specializálódva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  48. Szabó Sándor (2007) Egy hálózati játék elkészítése OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  49. Utassy Zsófia Vanda (2007) DICOM eszköztárak összehasonlító elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  50. Dósa Zoltán (2006) Digitális képek feldolgozása valós időben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  51. Füsti-Molnár András (2006) 3D-s űrhajószimulátor OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  52. Garai Krisztián (2006) Webalkalmazás-keretrendszer fejlesztése Java nyelven. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  53. Gris Zoltán (2006) Képfeldolgozó muveletek megvalósítása OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  54. Kremzel József (2006) Környezeti adatok klaszteranalízise. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  55. Merczel László (2006) Optimalizációs eljárások a 3D megjelenítésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  56. Minik Ilona (2006) Oktatási segédanyag készítése Számítógpes grafika címu tárgyhoz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  57. Pénzes Ildikó (2006) Ablakozó függvénykönyvtár 3D alkalmazásokhoz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  58. Bedő Tibor (2005) KRESZ szimulációs keretrendszer. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  59. Csányi Anett (2005) Oktatási anyag szerkeszto fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  60. Dömös Csaba (2005) 3D modellező DirectX megjelenítéssel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  61. Flórián Sándor (2005) 3D-s effektek OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  62. Geönczeöl Tibor (2005) Modell transzformáció 3D-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  63. Kardos Péter (2005) Háromdimenziós pinball pályaszerkeszto fejlesztése OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  64. Lipták Mátyás (2005) Játék fejlesztése OpenGL-lel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  65. Lovas László (2005) WEB-es portál alapelemek fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  66. Rémán Gyöngyi (2005) Lakberendező program OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  67. Szender Ákos (2005) Közlekedési szituációk 3D-s modellezése Cortona SDk segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  68. Széll Anikó Gabriella (2005) Virtuális múzeum készítése VRM segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  69. Varga Sándor (2005) 3D-s FPS fejlesztése OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  70. Vörös Anita (2005) Színes képeken végzett pont-operációs muveletek megvalósítása Khoros rendszerben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  71. Balázs Erzsébet (2004) Adatbázis fejlesztése a Meló-Depó 2000 Iskolai Szövetkezet részére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  72. Cseh Gergely (2004) 3D-s Mini golf játék OpenGI-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  73. Kovács Adrián (2004) Él megtartó simítások megvalósítása Khoros rendszerben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  74. Kálmán András (2004) Játékkészítés DirectX-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  75. Kása János (2004) Anaglif eljárások alkalmazása VRML állományokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  76. Novák Zoltán (2004) Online képgaléria generátor készítése Delphiben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  77. Németh Márk (2004) OpenGL példatár. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  78. Stummer László (2004) Anaglif eljárások alkalmazása VRML állományokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  79. Varga Zsolt (2004) Toborzás az Interneten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  80. Újházi László (2004) Multi-platformos VRML megjeleníto OpenGL felhasználásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  81. Banó Anita (2003) Pénzügyi adatbázisrendszer fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  82. Bedő Tibor (2003) Játékprogram készítése DirectX-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  83. Bán Attila István (2003) Image-text típusú adatbázisok megvalósítása PHP, Postgresql és Linux segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  84. Csökmei Krisztina (2003) Hough-transzformáció megvalósítása Khoros rendszerben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  85. Deé Norbert (2003) Adatbázis és adatbáziskezelo fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  86. Kalmár Gábor (2003) WEB böngésző Tcl/Tk-ban, beépített PostScript interpreterrel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  87. Kövesi Róbert (2003) Háromdimenziós alakzatok hatékony felépítése OpenGL-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  88. Megyeri Zoltán (2003) Játékprogram készítése DirectX-ben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  89. Retek Mihály Attila (2003) OpenGL játék készítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  90. Siket Péter (2003) Grafikai algoritmusok megvalósítása OpenGL segítségével nVidia grafikus processzorokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  91. Fritz Zsombor (2002) Egy 3D-s autósjáték grafikai és egyéb problémáinak vizsgálata, megoldása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  92. Hajdu Ferenc (2002) Webalapú hálózat-dokumentáló rendszer. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  93. Huber Szilárd (2002) Egy 3D-s autósjáték fizikai és mesterséges intelligenciai problémáinak vizsgálata, megoldása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  94. Hévizi Gábor (2002) E-learning rendszer kialakítása Macromedia Flash és PHP segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  95. Petrikné Simon Erzsébet (2002) Rendorségi alkalmazás megvalósítása Delphiben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  96. Ördög Róbert István (2002) DIRECTX alkalmazás fejlesztése Microsoft Visual C++ környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  97. Bunkóczy Tamás (2001) Internetes webáruház fejlesztése Microsoft Windows-os környezetben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  98. Deé Norbert (2001) Növénytermesztési adatbázis és adatbázis-kezelo fejlesztése Windows platformra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  99. Horváth Imre (2001) User interface alapelemek létrehozása C++-ban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  100. Kiss András (2001) Képfeldolgozó alkalmazás készítése Visual C++ nyelven. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  101. Soós Rózsa Katalin (2001) Fa adatszerkezetek C++-ban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  102. Turna Katalin (2001) Palm kézi számítógép alapú telefonszámlázó és nyilvántartó rendszer, Delphi és Satellite Forms fejlesztői környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  103. Bobák Csaba (2000) A Khoros rendszer portolása Windows platformra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  104. Kiss Balázs (2000) 3D-s modellszerkesztő program készítése Direct3D segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  105. Szepesi Endre (2000) A SZOTE-PACS CD-archiváló rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
  106. Vertán Krisztián (2000) DBBD, adatok titkosítása DICOM rendszerek alatt. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.
  107. Garai Krisztián (1999) OpenGL példatár a számítógépes grafika eloadáshoz. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.
  108. Göbölös Boglárka (1999) Khoros rendszer. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  109. Mátrabérci Dávid (1999) Postscript interpreter Tcl/Tk-ban. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  110. Nagy Attila (1999) Biztosítóberendezés nyilvántartó és átmenoraktár program. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.
  111. Rojik Csaba (1999) Nagy mennyiségu fokönyvi könyvelési adat átvitele külso rendszerből SAP rendszerbe Batch-Input módszerrel. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  112. Tráser Tamás (1999) Marhalevél nyilvántartás. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.
  113. Erdőhelyi Balázs (1998) Grafikus képfeldolgozó program DOS operációs rendszeren. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  114. Gazdag Zsolt (1998) Bútornyilvántartó program megvalósítása Foxpro for Windows adatbázis-kezelo rendszerben. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.
  115. Gergely István (1998) Repülotéri információs rendszer. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
    dr. Kissné Szabó Edit (1998) Szoftver-hardvernyilvántartás ORACLE rendszerben. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  116. Rakitovszky Norbert (1998) Repülotéri információs rendszer. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  117. Sándor György (1998) DICOM képmegjelenítés Tcl/Tk-ban. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.
  118. Tráserné Horváth Annamária (1998) A Rubik-kocka. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.
  119. Vince Gábor (1998) GIF animációk készítése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.
  120. Dudás Gábor (1996) Grafikai algoritmusok megvalósítása PASCAL nyelven. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.