Jelenlegi hely
2-dimenziós Tower defence játék implementálása Unity-vel
A jelentkező feladata egy 2-dimenziós „tower defence” játék implementálása a Unity grafikus motor felhasználásával.
A programnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:
-
A játéktér egy két dimenziós rács, amelyen a négyzetek között ellenfelek mozognak. Az ellenfelek hullámokban érkeznek és a céljuk, hogy a játéktéren elhelyezett kiinduló mezőről egy célmezőre eljussanak. Ezen céljuk elérésében kell a játékosnak megakadályozni az ellenfeleket.
-
A játéktéren különböző típusú mezők találhatóak. Ezek között mozognak az ellenfelek. Bizonyos mezőkön az ellenfelek át tudnak haladni, más mezőkre a játékos védőtornyokat tud helyezni, amelyek megtámadják a környezetükbe érő ellenfeleket.
-
Az ellenfelek útkereső algoritmus segítségével igyekezzenek a lehető legjobb útvonalon eljutni a céljukig. Érkezésük hullámokban történjen. Az ellenfeleknek több különböző típusa kerüljön definiálásra, amelyek viselkedésükben, sebességükben, egyéb tulajdonságaikban eltérnek.
-
A játékos számára lehetőséget kell biztosítani különböző típusú védőtornyok elhelyezésére, amelyek különböző erővel támadják meg a közelükbe érő ellenfeleket, hogy elpusztítsák azokat.
- Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
- Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
- Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
- Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus tananyagának ismerete.