Multimédia gyakorlat 2011

13. gyakorlat

12. gyakorlat

11. gyakorlat

10. gyakorlat

Segítség a kötprogihoz

9. gyakorlat

8. gyakorlat

7. gyakorlat

6. gyakorlat

5. gyakorlat

4. gyakorlat

3. gyakorlat

2. gyakorlat

Gyakorlat
  • 1. lecke: Rajzolás befejezése.
  • 2. lecke: Szimbólumok Fogalmak: szimbólumok típusai, Új szimbólum létrehozása, library, szimbólum példány, transzformációk, tint.
  • 3. lecke: Rétegek.
  • 4. lecke: Szövegek. Fogalmak: Egy soros, több soros szövegdobozok, statikus, dinamikus input, break apart.
Házi feladat
  1. Otthoni tanulmányozás: Rajzolás, Szimbólumok, Rétegek, Szövegek.
  2. Hozz létre egy játék számára indítóképernyőt! Használj réteget a háttérhez, a vezérlő gombokhoz, szimbólumokhoz! Használj egy új réteget az előtérhez, ahol egy szövegmezőben a játék neve foglal helyet!
  3. Készítsd el egy ki-be kapcsoló gomb (pl. zene) grafikus elemeit!
  4. Készítsd el a T betű hullámos/ferde változatát!

1. gyakorlat

Gyakorlat
  • Követelmények ismertetése.
  • Moodle bemutatása. "Multimédia 2011" c. kurzus felvételéhez szükséges beíratkozási kód: mm. Próba teszt kitöltése.
  • 1. lecke: Rajzolás
Házi feladat
  1. Rajzolás gyakorlása.
  2. Rajzolj házat, kerítéssel, kertel, stb. Használj színátmeneteket.

Kurzus követelményei

A teljesítmény értékelése az alábbi részteljesítésekből tevődik össze. Érdemjegy számítása (gyakorlat és érvényes vizsga együttes értéke alapján)
[ 0%, 50% ) elégtelen (1)
[ 50%, 63% )  elégséges (2)
[ 63%, 75% )  közepes (3)
[ 75%, 88% )  jó (4)
[ 88%, 100% ] jeles (5)