Jelenlegi hely
Valós-idejű FPS játék implementálása
A jelentkező feladata egy valós idejű FPS (First Person Shooter) játék és annak grafikus motorjának kifejlesztése. A program az alábbi elemeket tartalmazza:
- A játékos belső nézetben egy avatart irányít a billentyűzet és az egér segítségével.
- Az avatar egy pályát tud bejárni. A pályának falai, padlója van és abban tárgyak, ellenségek jelenhetnek meg.
- A játék tartalmazzon egy fizikai motort, amely a játékos és a tárgyak egymással illetve falakkal való ütközését kezeli. A fizikai motor továbbá szimulálja lövedékek kilövését, amelyeket a játékos lőhet ki az ellenfelekre.
- A játék tartalmazzon továbbá fényforrásokat, amelyek a tárgyakat világítják meg, és a tárgyakon megjelenő textúrákat, illetve a látványosabb kialakítás érdekében animációs rendszereket.
- A játékos ellenfeleit egyszerű mesterséges intelligencia irányítsa.
- A játékhoz tartozzon továbbá egy menü, amelyből lehetőség van a játék beállításainak vezérlésére, illetve a játék elindítására.
-
Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
-
Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
-
Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
-
Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus teljesítése.