Jelenlegi hely
Változtatható mesterséges intelligenciával működő játékprogram fejlesztése
A jelentkező feladata egy két dimenziós arcade játék implementálása a Unity környezetben, amely cserélhető mesterséges intelligenciával van ellátva.
A programnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:
-
Egy játék környezet, ahol egy pályán mesterséges intelligenciával vezérelt játékosok haladnak. A játék típusa és a játékosok célja a dolgozatban legyen pontosan definiálva.
-
Játékosok, amelyeket egy kívülről betöltött mesterséges intelligencia hajt.
-
Egy objektum orientált mesterséges intelligencia interfész, amely metódusokat és adatokat definiál mesterséges intelligenciák létrehozására.
-
Egy mesterséges intelligencia betöltő, ami a definiált interfészt implementáló osztályt futás időben képes betölteni, lefordítani, és a játékosokhoz csatolni.
-
Egy grafikus felület, amelyen nyomon követhető a játék menete és a játékosok „harca”.
- Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
- Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
- Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
- Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus tananyagának ismerete.