Jelenlegi hely
Többszemélyes általános táblajáték keretprogram megvalósítása webes környezetre
A jelentkező feladata egy általános többjátékos webes táblajáték környezet implementálása. A programon belül a felhasználók egy webes környezetben tudnak belépni, amelyben táblák, kártyapaklik, dobókockák és egyéb játékelemek vannak definiálva. Ezen elemekből kiválaszthatják a játékosok az általuk felhasználandó elemeket, amelyekkel játékot indíthatnak. Ezek alapján minden játék egyedi és testre szabható. A játékon belül a játékosok egymást követve manipulálhatják a játék elemeket. Bábukat tehetnek át, kártyapakliból húzhatnak, dobókockával dobhatnak, stb. A felhasználó feladata egy webes szerver rendszer és a felhasználói felület megvalósítása, amely a fenti feladatokat kezelni tudja.
- Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
- Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
- Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
- Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus tananyagának ismerete.