You are here
Web kamerával irányított játék készítése Unity segítségével
A jelentkező feladata egy web kamera által irányított játék implementálása a Unity API segítségével.
A program az alábbi elemeket tartalmazza:
-
A játék felületén a játékos egy karaktert irányít, amely egy szalag-szerű pályán mozog előre. A játékos karaktere a mozgása során akadályokkal, ellenségekkel találkozik, amelyeket ki kell kerülnie, illetve le kell győznie.
-
Az elkészült program legyen interaktív. A játék irányítása egy web kamera képe alapján történjen, amely a játékos mozgását elemzi, és a mozdulatokat fordítja le a képernyőre. Az elemzett mozgás a játékos testének mozgását elemzi, mint a súlypontjának változását. Ez azt jelenti, hogy a játékos testének jobbra-balra történő elmozdulását az animált karakter követi. A játékos ezen felül karcsapásokkal támadásokat tud indítani a megjelenő ellenfelekkel szemben, illetve a játékos ugrását az általa irányított karakter leköveti.
-
A játéknak legyen egy célja, aminek elérése esetén a játékos győz.
- Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
-
Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
-
Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
-
Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus teljesítése.