Jelenlegi hely
3D belső nézetes lövöldözős játék implementálása Unity-ben
A jelentkező feladata egy 3-dimenziós FPS (First Person Shooter) játék elkészítése Unity-ben.
A játéknak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:
-
Egy labirintus-szerű pálya, amelyben a játékosnak el kell jutnia a kezdőpontból a végcélig.
-
A játékos avatárja, amit a játékos a billentyűzet és az egér segítségével irányít.
-
A pályán elhelyezett csapdák, amik a játékost akadályozzák az célja elérésében. A csapdákkal való érintkezés hatására a játékos életerőt veszít. Ha az összes életereje elveszett, akkor a játék teljesítése sikertelen.
-
Ellenfelek, amelyek egyszerű mesterséges intelligencia irányítás alatt keresik és megtámadják a játékost. Ezen ellenfeleket a játékos meg tudja támadni.
- Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
- Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
- Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
- Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus tananyagának ismerete.