You are here

3D belső nézetes lövöldözős játék implementálása Unity-ben

A témát kiíró oktató neve: 
Varga László Gábor
Meghirdető egység: 
Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika
Témakör: 
szoftverfejlesztés
számítógépes grafika
Típus: 
Szakdolgozat
A feladat megnevezés: 
3D belső nézetes lövöldözős játék implementálása Unity-ben
A feladat angol megnevezése: 
Implementation of a 3D First Person Shooter in Unity
Hány fő jeletkezhet: 
1
Milyen szakos hallgatók számára: 
Gazdaságinformatikus BSc
Mérnökinformatikus BSc
Programtervező informatikus BSc
Feladat rövid leírása: 

A jelentkező feladata egy 3-dimenziós FPS (First Person Shooter) játék elkészítése Unity-ben.

A játéknak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:

  • Egy labirintus-szerű pálya, amelyben a játékosnak el kell jutnia a kezdőpontból a végcélig.

  • A játékos avatárja, amit a játékos a billentyűzet és az egér segítségével irányít.

  • A pályán elhelyezett csapdák, amik a játékost akadályozzák az célja elérésében. A csapdákkal való érintkezés hatására a játékos életerőt veszít. Ha az összes életereje elveszett, akkor a játék teljesítése sikertelen.

  • Ellenfelek, amelyek egyszerű mesterséges intelligencia irányítás alatt keresik és megtámadják a játékost. Ezen ellenfeleket a játékos meg tudja támadni.

Szakirodalom: 

  • Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. (1999) Computer Graphics. Principles and Practice, Addison-Wesley
  • Szirmay-Kalos L. (1999) Számítógépes grafika, Computerbooks
  • Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F. (2003) Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, Computerbooks,
  • Hill, Jr., F.S., Kelley S.M. (2007) Computer Graphics Using OpenGL 3/E, Prentice Hall
Előismeretek, feltételek: 

Alapszintű programozási ismeretek, és a Számítógépes grafika kurzus tananyagának ismerete.

Engedélyezte: 
Nyúl László tanszékvezető, 2015. november 23.
Választható: 
igen