Jelenlegi hely

ACM programozó verseny 2016

Helyezés Csapat Csapat tagjai Megoldott feladat
0. Vének Tanácsa* Danner Gábor 11
1. Esz-ek Somogyvári Kristóf, Szarka Alex, Szkalisity Ábel 10
2. Harmadik Mátéffy Kristóf, Molnár Ádám, Tokic Rudolf 7
3. PPAP Heinc Emília, Géczi Dániel Csanád, Gercsó Márk 6
4. <map> Csuvik Viktor, Kocsár Máté, Mészáros Jenő 5
5. AnToNo Bors Noémi, Kopasz Tamás, Körmöczi Andor 3
6. printf is coming Gruber Adrián, Szórád Ádám, Varga Zoltán 2
7. JackDugósÁjfónHét Debreceni Ádám István, Fekete Zsolt, Herman Ferenc 0
#VALUE! Kovács Márk, Pintér Ádám, Tóth Krisztián

* A Vének Tanácsa versenyen kívüliként szerepelt, és az eredménye nem számít bele a végső sorrendbe.

 

Az ACM programozó verseny helyi fordulójának célja, hogy kiválasszuk, hogy kik képviselik az Szegedi Tudományegyetemet a zágrábi közép-európai versenyen. A versenyre olyan 3 fős csapatok jelentkezését várjuk, akik szeretnek programozni, érdekes problémákat megoldani és szeretnék összemérni tudásukat diáktársaikkal.
Az ACM verseny során a 3 fős csapatoknak kell minél több (algoritmikus) feladatot megoldani minél rövidebb idő alatt. A feladatok megoldási sorrendje tetszőleges lehet (azt a csapat dönti el), azonban a csapat 3 tagjának egyetlen számítógép áll rendelkezésre, hogy a megoldást C/C++ vagy Java nyelven implementálja. A megoldások automatikusan lesznek kiértékelve, és minden rossz megoldás 20 perc büntetést jelent az adott feladat végső megoldási idejéhez. Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb feladatot oldotta meg. Azonos megoldott feladatszám esetében az a csapat végez előrébb, amelyik rövidebb idő alatt oldotta meg a feladatokat.

A verseny feltételei

  • A verseny időpontja: 2016. október 14. (péntek) 10:00-15:00
    • Helyszín: Irinyi 223-as és 224-es termek
  • A versenyre 3 fős csapatok nevezhetnek (kevesebben lehetnek, többen nem)
    • A csapat tagjainak az SZTE hallgatóinak kell lennie
  • A csapatok a feladatokat angol nyelven kapják meg
  • Minden csapat számára 1 számítógépet biztosítunk, és csak ezt használhatják a verseny során
    • A számítógépen Linux operációs rendszer lesz
  • A megoldásokat csak C/C++ vagy Java nyelven lehet beadni
    • A megfelelő fordító programokat (GCC és Java) biztosítani fogjuk
  • A verseny során az internetet nem lehet használni
  • Továbbá meg kell felelni a ACM versenykiírás feltételeinek. Ebből a két legfontosabb kitétel:
    • A felsőoktatási tanulmányait 2012-ben vagy utána kezdte.
    • 1993-ban vagy utána született.

Jelentkezés

Jelentkezni az acm @ sed.inf.u-szeged.hu e-mail címre küldött levéllel lehet, ahol a levél tárgya "ACM2016 nevezés" legyen, és a következő adatokat kell megadni a levélben:

  • Csapat neve
  • Csapattagok
    • Neve
    • Szakja
    • e-mail címe

Jelentkezési határidő: 2016. október 11. 23:59

 

További versenyrészvételek

Emellett ennek, illetve a januárban megrendezésre kerülő SEDCUP versenynek az eredménye alapján lesz kiválasztva az a csapat, amelyik képviselheti az egyetemet az erdélyi Sapientia-ECN programozói versenyen.

Csapatok

A benevezett csapatok:

Nr. Csapat neve Csapattagok
1. #VALUE! Kovács Márk, Pintér Ádám, Tóth Krisztián
2. Harmadik Mátéffy Kristóf, Molnár Ádám, Tokic Rudolf
3. Esz-ek Somogyvári Kristóf, Szarka Alex, Szkalisity Ábel
4. AnToNo Bors Noémi, Kopasz Tamás, Körmöczi Andor
5. JackDugósÁjfónHét Debreceni Ádám István, Fekete Zsolt, Herman Ferenc
6. PPAP Heinc Emília, Géczi Dániel Csanád, Gercsó Márk
7. printf is coming Gruber Adrián, Szórád Ádám, Varga Zoltán
8. <map> Csuvik Viktor, Kocsár Máté, Mészáros Jenő
+1 Vének Tanácsa Danner Gábor


Ha bármi kérdésed van, akkor írj az acm @ sed.inf.u-szeged.hu címre.